Από τις μεγαλύτερες τάξεις του Λυκείου θα ξεκινήσει η αποκλιμάκωση των περιοριστικών μέτρων για τον κορωνοϊό στα σχολεία.

Όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη ο εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας, καθηγητής Σωτήρης Τσιόδρας, πως τα παιδιά κινδυνεύουν λιγότερο από τον ιό.

Η κοινωνία - είπε - πρέπει να ανοίξει από τις λιγότερο ευπαθείς ομάδες, όπως τα παιδιά.

Πρέπει, όμως, να αξιολογείται το εάν υπάρχει πιθανότητα έκθεσης των ευπαθών ομάδων. 

Η επιτροπή των εμπειρογνωμόνων συζήτησε σήμερα την επίδραση του κλεισίματος των σχολείων στην πορεία της επιδημίας, σημειώνοντας πως αυτή ήταν της τάξης του 15%.

"Έχουμε τη δυνατότητα να αξιολογούμε την στρατηγική αυτή", τόνισε ο καθηγητής, λέγοντας πως αναμένει την τοποθέτηση της επιτροπής εμπειρογνωμόνων. 

Ο καθηγητής έκανε λόγο για "ειδικά κριτήρια" που θα ληφθούν υποψη στην απόφαση για έναρξη λειτουργίας των σχολείων.

Όλα τα μέτρα - ανέφερε - θα συνοδεύονται με αυστηρή τήρηση των ατομικών μέτρων υγιεινής:

"Πρέπει να; αφήσουμε στον ιό πολύ λίγες πιθανότητες να μεταδοθεί", υπογράμμισε ο κ. Τσιόδρας.

Δημ.Κ.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV
Λάθη που μειώνουν την απορρόφηση βιταμίνης D από συμπληρώματα