Για να απευαισθητοποιήσετε το παιδί σας που πιθανόν εμφανίζει αλλεργία στα αβγά, Έλληνες γιατροί συνιστούν να τα αφήνετε να τρώνε κέικ.

Η ζέστη αλλάζει ορισμένα αλλεργιογόνα του αβγού και με τη σειρά της επιτρέπει σε ορισμένα παιδιά με αλλεργία στα αβγά να θεραπευτούν, με τη λήψη αυξανόμενων ποσοτήτων αβγού που έχει ψηθεί στο κέικ, σημειώνουν ο Δρ. Γιώργος Κωνσταντίνου και οι συνεργάτες του από το Πανεπιστήμιο της Αθήνας.

Σύμφωνα με τον Δρ. Νίκο Παπαδόπουλο, οι γονείς θα πρέπει να γνωρίζουν ότι υπάρχουν νέοι τρόποι για να χειριστεί κάποιος την αλλεργία στα αβγά. Ωστόσο προειδοποιεί να μην δοκιμάσουν τη μέθοδο οι γονείς στο σπίτι. Τα παιδιά με γνωστή αλλεργία σε τρόφιμα θα πρέπει να αντιμετωπιστούν υπό την επιτήρηση ειδικού γιατρού, δήλωσε ο Δρ.

Παπαδόπουλος.

Χρησιμοποίησαν αυτή τη μέθοδο για να επιταχύνουν την ανάπτυξη της αντοχής σε αβγά χήνας, σε 94 αγόρια και κορίτσια.

Μετά από 6 μήνες απευαισθητοποίησης, ποσοστό 90% των παιδιών μπορούσε να αντέξει το αβγό ψημένο σε κέικ, αναφέρουν οι ερευνητές σε προκαταρκτική έκθεση στη διαδικτυακή έκδοση του ‘Journal of Allergy and Clinical Immunology’.

Οι ερευνητές αντιμετώπισαν παιδιά 12 έως 48 μηνών. Κάθε παιδί έλαβε αρχικά 0,1 γραμ. κέικ που περιείχε 0,64 μιλιγκράμ ολικής πρωτεΐνης αβγού. Κάθε επόμενη δόση τριπλασίαζε την προηγούμενη ποσότητα πρωτεΐνης αβγού μέχρι που έφτασε στα 1,5 γραμ.

ολικής πρωτεΐνης αβγού.

Σε διάστημα έξη μηνών μόλις 7 παιδιά είχαν ακόμα φαγούρα, έκζεμα ή πιο σοβαρές αντιδράσεις στο ψημένο αβγό. Στη συνέχεια οι ερευνητές έδωσαν ολόκληρο αβγό σε 87 παιδιά που δεν αντέδρασαν σε ψημένα αβγά και μόλις 4 αντέδρασαν με φαγούρα ή έκζεμα.

Τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι η κατανάλωση μικρών ποσοτήτων αντιγόνου ψημένου αβγού θα μπορούσε να αλλάξει τη φυσική πορεία της αλλεργίας στο αβγό, σημειώνουν οι ερευνητές.

‘Journal of Allergy and Clinical Immunology’.

Πού θα γίνουν δωρεάν rapid tests από τον ΕΟΔΥ την Παρασκευή