Ενθαρρυντικά είναι τα αποτελέσματα από τις δειγματοληπτικές εξετάσεις για κορωνοϊό που πραγματοποιούνται σε δημόσια νοσοκομεία.
Όπως έγινε γνωστό από το υπουργείο Υγείας, στο νοσοκομείο "Ελπίς" διενεργήθηκαν συνολικά 105 τεστ, τα οποία ήταν όλα αρνητικά στον ιό.
Τα 90 αφορούσαν γιατρούς και λοιπούς υγειονομικούς και τα 15 νοσηλευόμενους.
Παρόμοια αποτελέσματα έχουν προκύψει τις τελευταίες μέρες και από άλλα νοσοκομεία, με μηδενικά ή ελάχιστα θετικά δείγματα στο σύνολο των εξετασθέντων.
Δημ.Κ.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]