Ανησυχία προκαλεί η πληροφορία, σύμφωνα με την οποία ένα βρέφος 8 μηνών νοσηλεύεται με κορωνοϊό, διασωληνωμένο στη μονάδα εντατικής θεραπείας (ΜΕΘ) του νοσοκομείου "Αγία Σοφία".

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως εισήχθη στο νοσοκομείο με υποκείμενο νόσημα και - πριν εισαχθεί στη ΜΕΘ - υποβλήθηκε σε τεστ για κορωνοϊό, το οποίο βγήκε θετικό.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το νοσοκομείο επισκέφθηκε και ο καθηγητής λοιμωξιολογίας Σωτήρης Τσιόδρας, ο οποίος ενημερώθηκε από τους γιατρούς για την κατάσταση της υγείας του βρέφους.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΚΠΑ: Ανακοινώσεις για τη θεραπεία του καρκίνου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αιματολογίας
Δ. Σαρηγιάννης: Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε