Νέα εστία λοιμώξεων με κορωνοϊό, εντοπίστηκε σε οίκπο ευγηρίας σοτν Εύοσμο Θεσσαλονίκης.

Στο γηροκομείο εντοπίστηκαν θετικοί στον ιό 11 ηλικιωμένοι και ένας εργαζόμενος, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ3.

Άλλες πηγές από τη Θεσσαλονίκη αναφέρουν πως εντοπίστηκαν 22 φορείς του ιού, εκ των οποίων οι 15 είναι ηλικιωμένοι και 7 εργαζόμενοι.

Όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες οι 9 από αυτούς μεταφέρθηκαν για νοσηλεία στο νοσοκομείο "Παπαγεωργίου" και οι υπόλοιποι τρεις στο "Ιπποκράτειο". Η κατάσταση της υγείας τους είναι καλή.

Τα κρούσματα ανακαλύφθηκαν όταν εμφάνισαν ήπια συμπτώματα και η διεύθυνση ζήτησε να γίνουν τεστ από κλιμάκιο ΕΟΔΥ.

Στον οίκο ευγηρίας φιλοξενούνται συνολικά 45 ηλικιωμένοι και απασχολούνται 30 άτομα.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΚΠΑ: Ανακοινώσεις για τη θεραπεία του καρκίνου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αιματολογίας
Δ. Σαρηγιάννης: Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε