Ανησυχία προκαλεί στις υγειονομικές υπηρεσίες νέα εστία κορωνοϊού, σε γηροκομείο, στο Μαρούσι.
Σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν εντοπιστεί από 17 έως 19 θετικά δείγματα και όλοι οι φορείς ήταν ασυμπτωματικοί.
Για το θέμα έχουν ενημερωθεί οι συγγενείς των ηλικιωμένων, ενώ στον χώρο έχει σπεύσει ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς και κλιμάκιο του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).
Οι ηλικιωμένοι μεταφέρονται στο νοσοκομείο "Παμμακάριστος".
Ο εντοπισμός κρουσμάτων σε οίκους ευγηρίας προκαλεί μεγάλη ανησυχία, καθώς είναι πρόσφατο το συμβάν με τα γηροκομεία στη Θεσσαλονίκη, όπου έχουν χαθεί περισσότερες από 20 ζωές.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
ΕΚΠΑ: Ανακοινώσεις για τη θεραπεία του καρκίνου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αιματολογίας
Δ. Σαρηγιάννης: Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε