Ανησυχία προκαλεί στις υγειονομικές υπηρεσίες νέα εστία κορωνοϊού, σε γηροκομείο, στο Μαρούσι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν εντοπιστεί από 17 έως 19 θετικά δείγματα και όλοι οι φορείς ήταν ασυμπτωματικοί.

Για το θέμα έχουν ενημερωθεί οι συγγενείς των ηλικιωμένων, ενώ στον χώρο έχει σπεύσει ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς και κλιμάκιο του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).

Οι ηλικιωμένοι μεταφέρονται στο νοσοκομείο "Παμμακάριστος".

Ο εντοπισμός κρουσμάτων σε οίκους ευγηρίας προκαλεί μεγάλη ανησυχία, καθώς είναι πρόσφατο το συμβάν με τα γηροκομεία στη Θεσσαλονίκη, όπου έχουν χαθεί περισσότερες από 20 ζωές.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε
Eτήσια Γενική Συνέλευση της Ένωσης Σπανίων Ασθενών Ελλάδας
Οι πιο πράσινες χώρες της Ευρώπης- Πού βρίσκεται η Ελλάδα