Αρνητικά βγήκαν όλα τα τεστ ιχνηλάτησης, που έγιναν στο ΚΑΤ, έπειτα από τη διαπίστωση ότι ένας τραυματιοφορέας είναι φορέας του κορωνοϊού.

Όπως έγινε γνωστό από το νοσοκομείο, το μεσημέρι της Παρασκευής, επιβεβαιώθηκε θετικός στον κορονοϊό SARS-CoV-2 τραυματιοφορέας του ΚΑΤ.

Ενεργοποιήθηκε άμεσα η Επιτροπή Νοσοκομειακών Λοιμώξεων του νοσοκομείου και ξεκίνησε η ιχνηλασία σύμφωνα με τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ.

Τέθηκαν προληπτικά σε καραντίνα 11 άτομα του προσωπικού του χειρουργείου β' ορόφου (8 αιθουσών), επαφές του τραυματιοφορέα.

Λήφθηκαν δείγματα από 100 άτομα (προσωπικό διαφόρων ειδικοτήτων).

Θα πραγματοποιηθεί μερική αναστολή των συγκεκριμένων 8 χειρουργικών αιθουσών μέχρι την Πέμπτη 8 Οκτωβρίου.

Τα επείγοντα και έκτακτα περιστατικά θα αντιμετωπίζονται στις υπόλοιπες αίθουσες του νοσοκομείου.

Το ΚΑΤ εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά και κατά τις ημέρες εφημέρευσης.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε
Eτήσια Γενική Συνέλευση της Ένωσης Σπανίων Ασθενών Ελλάδας
Οι πιο πράσινες χώρες της Ευρώπης- Πού βρίσκεται η Ελλάδα