Σε κινητοποίηση βρίσκονται ο ΕΟΔΥ και οι υπεύθυνοι του "Δρομοκραΐτειου", καθώς εντοπίστηκαν θετικοί στον κορωνοϊό δύο τρόφιμοι, οι οποίοι νοσηλεύονταν στον ίδιο θάλαμο από τις 25 Σεπτεμβρίου.

Οι ασθενείς υποβλήθηκαν σε τεστ την Πέμπτη και σήμερα βγήκε θετικό το αποτέλεσμα και για τους δύο, οι οποίοι ωστόσο παραμένουν ασυμπτωματικοί.

Η ανησυχία εντείνεται από το γεγονός ότι έχουν έρθει σε επαφή και με άλλα άτομα, ενώ νοσηλεύονταν στον ίδιο θάλαμο και με τρίτο ασθενή.

Η διοίκηση του νοσοκομείου έχει επικοινωνήσει με τον ΕΟΔΥ για οδηγίες. 

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]