Χωρίς οικονομική επιβάρυνση θα γίνεται στο εξής η διακομιδή ανασφάλιστων ασθενών από δημόσια νοσοκομεία σε ιδιωτικές κλινικές.

Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Υγείας, με διάταξη νόμου που κατατίθεται σήμερα στη Βουλή, όλοι οι ανασφάλιστοι συμπολίτες μας που νοσηλεύονται σε απλές κλίνες στα νοσοκομεία του ΕΣΥ, θα μπορούν να διακομίζονται σε ιδιωτικά θεραπευτήρια, εφόσον χρειαστεί, χωρίς καμία δική τους οικονομική επιβάρυνση. Η διάταξη θα έχει αναδρομική ισχύ.

Το ίδιο ισχύει ήδη για τις κλίνες σε μονάδες εντατικής θεραπείας (ΜΕΘ), για τις οποίες - αν και είχε ψηφιστεί σχετική διάταξη το 2018 - δεν είχε εφαρμοστεί.

Εφαρμόστηκε από τον περασμένο Σεπτέμβριο, με αναδρομική ισχύ, καθώς εξασφαλίστηκαν τα κονδύλια για να αποζημιώνονται τα ιδιωτικά θεραπευτήρια από τον ΕΟΠΥΥ, για τη νοσηλεία ανασφάλιστων συμπολιτών μας σε κλίνες ΜΕΘ.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΚΠΑ: Ανακοινώσεις για τη θεραπεία του καρκίνου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αιματολογίας
Δ. Σαρηγιάννης: Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε