Εξακολουθεί να υφίσταται η πίεση στις μονάδες εντατικής θεραπείας (ΜΕΘ) CoViD-19 και στην Αττική.

Σύμφωνα με στοιχεία από την Ομοσπονδία εργαζομένων στα νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ), η πληρότητα των ΜΕΘ έχει, ανά νοσοκομείο, ως εξής:

  • "Σισμανόγλειο": 14 ασθενείς σε 14 κλίνες.
  • ΝΙΜΙΤΣ. 4 ασθενείς σε 4 κλίνες.
  • "Ελπίς": 5 ασθενείς σε 6 κλίνες.
  • "Γ. Γεννηματάς": 7 ασθενείς σε 11 κλίνες (υπήρξαν θάνατοι τις τελευταίες ώρες). 
  • "Σωτηρία": 71 ασθενείς σε 79 κλίνες.
  • "Ευαγγελισμός": 29 ασθενείς σε 32 κλίνες. Υπάρχει ακόμη μία μονάδα αυξημένης φροντίδας (ΜΑΦ) δυναμικότητας 12 κλινών, στην οποία νοσηλεύεται μόνον ο Αρχιεπίσκοπος.
  • "Ασκληπιείο" Βούλας: 8 ασθενείς στις 12 κλίνες (υπήρξαν θάνατοι τις τελευταίες ώρες).
  • "Αττικόν": 23 ασθενείς σε 23 κλίνες. Ετοιμάζεται ήδη η καρδιοχειρουργική μονάδα, προκειμένου να λειτουργήσει ως ΜΕΘ κορωνοϊού δυναμικότητας 8 κλινών.
  • "Θριάσιο": 8 ασθενείς σε 8 κλίνες.

Στο εν λόγω νοσοκομείο ετοιμάζεται νέα ΜΕΘ 4 κλινών, για την οποία αναζητείται το αναγκαίο προσωπικό.

Δημ.Κ.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV
Λάθη που μειώνουν την απορρόφηση βιταμίνης D από συμπληρώματα