Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος, έλαβε εξιτήριο από το νοσοκομείο σήμερα στις 15:45, μετά από νοσηλεία 12 ημερών.
Νοσηλευόταν στη μονάδα εντατικής θεραπείας από τις 19 Νοεμβρίου, με CoViD-19.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Σχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα: Η αξία της συμμετοχής του φυσικοθεραπευτή
Καρδιαγγειακά: Γιατί ορισμένες αθηρωματικές πλάκες γίνονται επικίνδυνες
Εύθραυστα νύχια: Αιτίες και βήματα ενδυνάμωσης