Εφτασαν σήμερα στο Γενικό Νοσοκομείο Καρδίτσας οι πρώτες δόσεις εμβολίων για τον COVID-19 με συνοδεία περιπολικού.
Παραδόθηκαν το πρωί, παρουσία του υποδιοικητή της 5ης Υ.Πε Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας Σταύρου Παπαγεωργίου και του διοικητή του Γ.Ν. Καρδίτσας Δημήτρη Κεχαγιά.
Αύριο το πρωί στις 8.30 ξεκινούν οι εμβολιασμοί του υγειονομικού προσωπικού του νοσοκομείου.
Πηγές:
euro2day
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Σχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα: Η αξία της συμμετοχής του φυσικοθεραπευτή
Καρδιαγγειακά: Γιατί ορισμένες αθηρωματικές πλάκες γίνονται επικίνδυνες
Εύθραυστα νύχια: Αιτίες και βήματα ενδυνάμωσης