Πρόταση να μπουν σε "βαθύ κόκκινο" συναγερμό τρεις περιοχές της χώρας, έκανε σήμερα η υποεπιτροπή επιδημιολόγων. Πρόκειται για:

  • Τον Δήμο Ιωαννιτών.
  • Την Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής.
  • Τον Δήμο Βισαλτίας Σερρών.

Η πρόταση κατατέθηκε στην επιτροπή εμπειρογνωμόνων, η οποία αναμένεται να κάνει τη σχετική εισήγηση την Πέμπτη.

Η ανακοίνωση αναμένεται να γίνει την Παρασκευή από τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας. Στην περίπτωση που κριθεί πως η εικόνα είναι πιο επείγουσα, η ανακοίνωση θα γίνει πιο νωρίς.

Δημ.Κ.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΚΠΑ: Ανακοινώσεις για τη θεραπεία του καρκίνου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αιματολογίας
Δ. Σαρηγιάννης: Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε