Στο νοσοκομείο 'Ερρίκος Ντυνάν' εισήλθε στις 11 το πρωί της Παρασκευής η υπουργός Εξωτερικών κ. Ντόρα Μπακογιάννη. Σύμφωνα με πληροφορίες, εμφάνισε συμπτώματα ίωσης και διαγνώστηκε ελαφράς μορφής πνευμονία.

Οι γιατροί εμφανίζονται καθησυχαστικοί και σύμφωνα με το ανακοινωθέν, η νόσος είναι λοιμώδους αιτιολογίας και εντοπίζεται στο μέσο λοβό του δεξιού πνεύμονα. Η νοσηλεία αναμένεται να είναι βραχεία. Ελήφθη επίχρισμα για τον ιό της νέας γρίπης, το οποίο εστάλη για καλλιέργεια στο Ινστιτούτο 'Παστέρ'.

Τα αποτέλεσμα του πρώτου rapid test για τη νέα γρίπη ήταν αρνητικό.






Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Νέα ελπίδα για την αντιμετώπιση της διεισδυτικής ασπεργίλλωσης
Οστεοαρθρίτιδα γόνατος: Ο εμβολισμός αρτηριών μειώνει τον πόνο έως και έναν χρόνο
"Άγιος Σάββας: Επετειακή εκδήλωση για τα τρία χρόνια λειτουργίας του "ΟΙΚΟΘΕΝ"