Το ποσό των 800.000 ευρώ, καλείται να καταβάλει το 'Ιπποκράτειο' Θεσσαλονίκης σε 25χρονη, η οποία μολύνθηκε από τον ιό του AIDS κατά τη διάρκεια μετάγγισης.
Σχετική απόφαση έλαβε το Διοικητικό Εφετείο Θεσσαλονίκης, αναφέροντας στο σκεπτικό ότι υπήρξαν μεγάλες πλημμέλειες και παραλείψεις από τους υπεύθυνους του νοσοκομείου.
Η νεαρή γυναίκα μολύνθηκε το 2005, σε ηλικία 15 ετών, από αίμα που είχε προσφέρει οροθετικός αιμοδότης, ο οποίος έχει καταδικαστεί από ποινικά δικαστήρια.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Ρεκόρ θερμοκρασίας στη Βρετανία τον Ιούνιο
Τριμάρισμα βλεφαρίδων: Άλλο ένα ανεκδιήγητο trend του TikTok
Η καλή καρδιακή υγεία της εγκύου μειώνει τον κίνδυνο αναπτυξιακής καθυστέρησης στο παιδί [μελέτη]