Κοινωνικό έγκλημα χαρακτήρισε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Νοσοκομειακών Γιατρών κ. Δημήτρης Βαρνάβας τον χρηματισμό γιατρών, με αφορμή το περιστατικό στον «Ευαγγελισμό».
Συγκεκριμένα, ο κ. Βαρνάβας ανέφερε τα εξής:
«Η Ομοσπονδία των Νοσοκομειακών Γιατρών έχει επανειλημμένα χαρακτηρίσει το χρηματισμό των γιατρών ως κοινωνικό έγκλημα. Μάλιστα η καμπάνια που ξεκίνησε η ΟΕΝΓΕ το 2010 καλώντας τους πολίτες να αποφεύγουν καθ΄ οιονδήποτε τρόπο να ενδίδουν σε πιέσεις για χρηματισμό των γιατρών είχε τον τίτλο «αν σου ζητήσουν φακελάκι δώσε ένα άδειο» και χιλιάδες αφίσες που τυπώσαμε αναρτήθηκαν σε Νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας και χώρους συνάθροισης.
Ο υπογράφων, ως αιρετό μέλος του Υπηρεσιακού Συμβουλίου του υπουργείου Υγείας, επανειλημμένα εισηγήθηκε την αποπομπή από το ΕΣΥ εκείνων των γιατρών που αποδεδειγμένα είχαν χρηματιστεί.
Η ελληνική πολιτεία οφείλει να απομακρύνει από το δημόσιο σύστημα υγείας τους γιατρούς που χρηματίζονται, δίνοντας ταυτόχρονα στους έντιμους γιατρούς ένα αξιοπρεπές μισθολόγιο».
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]