Ο υπουργός Υγείας Μ. Βορίδης, κατήργησε απόφαση του προκατόχου του Α. Γεωργιάδη, η οποία προέβλεπε επιστροφή του ποσοστού κέρδους 4,67% των φαρμακαποθηκών, όταν οι πωλήσεις φαρμάκων γίνονταν απ΄ευθείας από τις φαρμακευτικές προς τα φαρμακεία. (Δείτε σχετικό δημοσίευμα iatronet.gr)
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Φαρμακαποθηκαρίων σε σχετική του ανακοίνωση επισημαίνει ότι «με την ενέργειά του αυτή, χαρίζει κυριολεκτικά πολλές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στις φαρμακοβιομηχανίες. Τα χρήματα αυτά δεν ανήκουν ούτε στη βιομηχανία, ούτε σε κανέναν Υπουργό, αλλά εμπεριέχονται στην τιμή του φαρμάκου ως «χονδρεμπορικό κέρδος» και τα πληρώνουν τα ταμεία και οι πολίτες. Προφανώς, ο Υπουργός θεωρεί ότι τα υπερχρεωμένα ασφαλιστικά ταμεία δεν έχουν ανάγκη πόρων και για τούτο φροντίζει να ενισχύει με τα έσοδα των την φαρμακοβιομηχανία.
Καταγγέλουμε την αυθαίρετη κι αναιτιολόγητη αυτή πράξη του Υπουργού.
Ζητάμε την άμεση παρέμβαση του Πρωθυπουργού και των πολιτικών κομμάτων και προσφεύγουμε στην Δικαιοσύνη».
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]