Σάλο έχει προκαλέσει πρόσφατη απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Υγείας, με την οποία επαναφέρει καρδιοχειρουργό του “Ιπποκράτειου” της Αθήνας, ο οποίος είχε διωχθεί έπειτα από καταγγελίες για πλαστογράφηση πιστοποιητικών εξειδίκευσης.

Η υπόθεση είχε αποκαλυφθεί το 2007, αλλά ο γιατρός αποπέμφθηκε από το ΕΣΥ μόλις το 2012.

Ο τότε διοικητής του νοσοκομείου κ. Δημήτρης Βανδώρος είχε καταγγείλει τον γιατρό στον τότε υπουργό κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο.

Ακολούθησε έλεγχος του Σώματος Επιθεωρητών Υγείας, το πόρισμα του οποίου οδήγησε εκτός ΕΣΥ τον εν λόγω γιατρό.

Οι επιθεωρητές ανέφεραν ότι ο χειρουργός είχε πλαστογραφήσει χαρτί για χρόνο ειδικότητας.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]