Με μελανά χρώματα απέδωσε τη σημερινή εικόνα του ΕΣΥ ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας.

Μιλώντας την Τρίτη στο συνέδριο “Health World” του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, ο κ. Λεωνίδας Γρηγοράκος ομολόγησε ότι το δημόσιο σύστημα Υγείας είναι αδιαφανές και γερασμένο.

Παραδέχτηκε, επίσης, πως έχουν γίνει νοσοκομεία, τα οποία ενδεχομένως δεν έπρεπε να έχουν γίνει.

Έκανε άνοιγμα προς τον ιδιωτικό τομέα, λέγοντας ότι πρέπει να οικοδομήσουμε σωστές σχέσεις μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, οι οποίες επί πολλά χρόνια είχαν διαταραχθεί.

Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας, το ιδιωτικό και το δημόσιο σύστημα πρέπει να αλληλοσυμπληρώνονται.

Για τον ΕΟΠΥΥ τόνισε πως έγινε με καθυστέρηση 30 ετών και πως – μέχρι πρότινος – οι ασφαλισμένοι έπαιρναν υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας Υγείας μόνον από τον ιδιωτικό τομέα.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]
Είναι κακό που το παιδί μου πιπιλάει τον αντίχειρά του;