Σημαντικές ελλείψεις σε προσωπικό όλων των ειδικοτήτων αντιμετωπίζει το νοσοκομείο “Ευαγγελισμός”.

Το πρόβλημα αναγνωρίζει και η διοίκηση του νοσηλευτικού ιδρύματος, η οποία, ωστόσο, ανέφερε στους εργαζόμενους ότι το νοσοκομείο πρέπει να λειτουργήσει έστω και έτσι.

Οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν την Τρίτη συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τις ελλείψεις που μαστίζουν το μεγαλύτερο νοσοκομείο της χώρας.

Ο πρόεδρος του συλλόγου εργαζομένων, καρδιολόγος κ. Ηλίας Σιώρας ανέφερε χαρακτηριστικά ότι άτομα από το ιδιωτικό συνεργείο καθαριότητας του νοσοκομείου κάνουν δουλειά διοικητικών, μεταφορέων και κλιβανιστών...

 

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]