Τη συμμετοχή όλων των φορέων στη διαμόρφωση των πολιτικών αποφάσεων στον τομέα της Υγείας, ζητεί ο Ανδρέας Ξανθός.
Αυτό επισημαίνει με έγγραφό του προς τις Υγειονομικές Περιφέρειες (ΥΠΕ), τους εποπτευόμενους και μη εποπτευόμενους φορείς και τα νομικά πρόσωπα, ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας.
Με το έγγραφο, που παρατίθεται πιο κάτω, απευθύνει πρόσκληση στους φορείς που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Υγείας να συμμετάσχουν στη διαδικασία δημόσιας διαβούλευσης για την αναδιοργάνωση της δημόσιας περίθαλψης στη χώρα μας.
Ζητείται, δε, να ενημερωθούν τα διοικητικά συμβούλια και τα μέλη για τη δυνατότητα πρόσβασης και χρήσης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του υπουργείου Υγείας, η οποία βρίσκεται στην ιστοσελίδα της Ανοικτής Διακυβέρνησης (www.opengov.gr).
Ο κ. Ξανθός επισημαίνει ότι θα ειδοποιούνται επίσημα οι φορείς κάθε φορά που θα αναρτάται κείμενο του υπουργείου στο “OpenGov”, ώστε να λαμβάνουν μέρος.
Υπόψη
Ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας δεσμεύεται ότι τα σχόλια και οι προτάσεις που θα κατατίθενται θα λαμβάνονται υπόψη στη διαμόρφωση των προωθούμενων πολιτικών αλλαγών του υπουργείου.
Δ.Κ.
Επιπλέον Πληροφορίες
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Ρεκόρ θερμοκρασίας στη Βρετανία τον Ιούνιο
Τριμάρισμα βλεφαρίδων: Άλλο ένα ανεκδιήγητο trend του TikTok
Η καλή καρδιακή υγεία της εγκύου μειώνει τον κίνδυνο αναπτυξιακής καθυστέρησης στο παιδί [μελέτη]