"Αρρυθμίες" θα υπάρξουν από την Τρίτη στο ΕΚΑΒ, καθώς οι εργαζόμενοι ξεκινούν από την Τρίτη επίσχεση εργασίας.

Την απόφαση έλαβε η γενική τους συνέλευση, έπειτα από τη μη καταβολή των εξαιρέσιμων (νυχτερινά, αργίες) από τον περασμένο Δεκέμβριο, καθώς και τις εκτός έδρας αποζημιώσεις από τον Ιούνιο του 2014.

Κατά την διάρκεια της επίσχεσης εργασίας, το ΕΚΑΒ θα λειτουργεί με ποσοστό ασφαλείας.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Τα σακχαρούχα ροφήματα στην παιδική ηλικία συνδέονται με μελλοντικό κίνδυνο υπέρτασης
Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ: Νέα εποχή για την έρευνα και την καινοτομία με το νέο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης στην Πάτρα
Ξενάγηση στο εργοτάξιο του Παιδιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ΙΣΝ