Την προσωρινή αναστολή της επίσχεσης εργασίας, ανακοίνωσαν οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ, έπειτα από τις διαβεβαιώσεις του υπουργείου Υγείας ότι θα τούς καταβληθούν οι οφειλόμενες υπερωρίες.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε το σωματείο τους αναφέρονται τα εξής:

“Οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ που διακατέχονται από αίσθημα ευθύνης απέναντι στους πολίτες, μετά και από τις σημερινές εξελίξεις ότι θα πληρωθούν στις 27 Ιουνίου ένα μέρος των χρημάτων που τους οφείλονται και τη δέσμευση του υπουργού για την αποδέσμευση των χρημάτων για τη λειτουργία του Οργανισμού και την εξόφληση των εξαιρέσιμων και εκτός έδρας που εκκρεμούν, αναστέλλουν τις κινητοποιήσεις τους προσωρινά”.

Δ.Κ.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ξενάγηση στο εργοτάξιο του Παιδιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ΙΣΝ
Αλκοόλ: Τι προκαλεί στα οστά
Νέα επένδυση στα τρόφιμα από την οικογένεια Σκλαβενίτη