O Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ) εκφράζει την αντίθεσή του στις ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στο Σχέδιο Νόμου για τη ψυχική υγεία και προβλέπουν επί ποινή απολύσεως καταληκτική ημερομηνία διακοπής του ελευθέρου επαγγέλματος για τους γιατρούς που προέρχονται από τον κλάδο υγείας του ΙΚΑ και υπηρετούν σήμερα στις Μονάδες του ΠΕΔΥ ή στα νοσοκομεία του ΕΣΥ.
Παράλληλα στο νομοσχέδιο αυτό περιλαμβάνεται διάταξη που προβλέπει την παραίτηση των ιατρών της κατηγορίας αυτής από κάθε ένδικο μέσο. Αυτό αποτελεί πρωτοφανές αντιδημοκρατικό παράδοξο ,εισάγει νέα πολιτικά ήθη και εγείρει ζητήματα συνταγματικής νομιμότητας αποκλείοντας από έλληνες πολίτες το αυτονόητο δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη.
Ο ΙΣΑ εκτιμά ότι οι ρυθμίσεις αυτές θα οδηγήσουν σε κύμα αποχωρήσεων των ιατρών που υπηρετούν και αυτό θα αποτελέσει τη χαριστική βολή στο σύστημα υγείας τινάζοντας στον αέρα την Πρωτοβάθμια Φροντίδας Υγείας που ήδη αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα λειτουργίας.
Το υπουργείο Υγείας αποδομεί τις δημόσιες δομές υγείας οδηγώντας στην έξοδο το προσωπικό τους την ώρα που ο ασθενής χτυπημένος από την οικονομική κρίση έχει περισσότερο από ποτέ ανάγκη το δημόσιο σύστημα υγείας.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Υποβολή δικαιωμάτων προηγουμένων μηνών
Ποια εταιρεία εξαγόρασε 16 ευρωπαϊκές καταναλωτικές μάρκες για την υγεία
Lavipharm: ''Τρέχει'' με +24% στο εξάμηνο, στρέφεται στο εξωτερικό