Σήμερα Τρίτη 11 Ιουνίου, αναμένεται με ενδιαφέρον το αποτέλεσμα της συνάντησης (στις 4.00 μμ) του Συντονιστικού Οργάνου των Φορέων Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας με τον Υπουργό Υγείας Ανδρέα Ξανθό, σχετικά με την τύχη της απεργίας των διαγνωστικών κέντρων.

Υπενθυμίζεται ότι τα διαγνωστικά κέντρα απεργούν από τη Δευτέρα 10 Ιουνίου και παραδίδουν μόνο αποτελέσματα εξετάσεων.

Η απεργία ξεκίνησε σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τα φοροεισπρακτικά μέσα που θεωρούν τα διαγνωστικά εργαστήρια ότι χρησιμοποιεί η Πολιτεία και τα οποία είναι, όπως λένε, εις βάρος της ιδιωτικής πρωτοβουλίας.

Δείτε το προηγούμενο δημοσίευμα του ΙΑΤΡΟΝΕΤ για την απεργία.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]