Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών απέστειλε σήμερα επιστολή στον Υπουργό Υγείας Ανδρέα Ξανθό, με την οποία τον καλεί να παραστεί στη σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ του ΙΣΑ στις 3μ.μ. στα γραφεία του ΙΣΑ, προκειμένου να συζητηθεί η κινητοποίηση που αποφάσισε ο κλάδος του εργαστηριακού τομέα και να εξευρεθεί άμεση λύση για να μη ταλαιπωρούνται οι ασθενείς.

Ο ΙΣΑ καλεί τον Υπουργό Υγείας να προσέλθει στο τραπέζι του διαλόγου προς όφελος των ασθενών και της δημόσιας υγείας .

Καλεί επίσης τις μονάδες ΠΦΥ να δέχονται δωρεάν τις ευπαθείς ομάδες των ασθενών όπως είναι οι καρκινοπαθείς  καθώς και τα οξέα περιστατικά που κινδυνεύει η ζωή τους.

Ο ΙΣΑ δίνει μάχη για να προασπίσει τους γιατρούς, τους ασθενείς και τη δημόσια υγεία.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ο Όμιλος Τσέτη ξεχώρισε στα Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2026 με 12 διακρίσεις
Εγκεφαλικό εμφύτευμα ενισχύει τη βάδιση ασθενών με νόσο του Πάρκινσον
ΠΟΕΔΗΝ: Μικρό ενδιαφέρον για κάλυψη θέσεων γιατρών - νοσηλευτών στο ΕΣΥ