Η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Σ.Α.μεΑ.) καλεί με ανακοίνωσή της την ηγεσία του υπουργείου Υγείας, την ηγεσία του ΕΟΠΥΥ και την ηγεσία της Συντονιστικής Επιτροπής των ιδιοκτητών των διαγνωστικών κέντρων, να αναλογιστούν τις τεράστιες ευθύνες τους απέναντι στην κοινωνία

«Η επίσκεψη στα διαγνωστικά κέντρα δεν γίνεται για λόγους διασκέδασης και ψυχαγωγίας. Στις περισσότερες περιπτώσεις είναι θέμα ζωής. Οι πολίτες με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις είναι ταυτόχρονα εξοργισμένοι και φοβισμένοι. Δεν είναι δυστυχώς η πρώτη φορά που το 'παιχνίδι' παίζεται στις πλάτες μας…

Αναμένουμε την άμεση, εδώ και τώρα, πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία, χρόνιες παθήσεις και των μελών των οικογενειών τους με άμεση προτεραιότητα στα διαγνωστικά κέντρα, όπως γινόταν πριν την έναρξη της απεργίας».

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]