Μετά από συνεννόηση με το Υπουργείο Υγείας, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΕΜΥ Α.Ε. αποφάσισε σήμερα την έγκριση απόσπασης Ιατρού – Αναισθησιολόγου από νοσοκομείο του ΕΣΥ, ο οποίος εκδήλωσε το Σάββατο ενδιαφέρον για την αναπλήρωση της θέσης του Ιατρού – Αναισθησιολόγου του Γ.Ν. Θήρας, για το διάστημα απουσίας του λόγω κανονικής αδείας.

Αύριο Τρίτη η απόφαση του Δ.Σ. θα διαβιβαστεί στο Υπουργείο Υγείας προκειμένου να εκδοθεί η σχετική υπουργική απόφαση για την απόσπαση του Ιατρού. Η Διοίκηση του Γ.Ν. Θήρας επιθυμεί να ευχαριστήσει δημόσια το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Υγείας κο Κωτσιόπουλο, για την ειλικρινή διάθεση και προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΚΠΑ: Ανακοινώσεις για τη θεραπεία του καρκίνου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αιματολογίας
Δ. Σαρηγιάννης: Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε