Μετά από συνεννόηση με το Υπουργείο Υγείας, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΕΜΥ Α.Ε. αποφάσισε σήμερα την έγκριση απόσπασης Ιατρού – Αναισθησιολόγου από νοσοκομείο του ΕΣΥ, ο οποίος εκδήλωσε το Σάββατο ενδιαφέρον για την αναπλήρωση της θέσης του Ιατρού – Αναισθησιολόγου του Γ.Ν. Θήρας, για το διάστημα απουσίας του λόγω κανονικής αδείας.

Αύριο Τρίτη η απόφαση του Δ.Σ. θα διαβιβαστεί στο Υπουργείο Υγείας προκειμένου να εκδοθεί η σχετική υπουργική απόφαση για την απόσπαση του Ιατρού. Η Διοίκηση του Γ.Ν. Θήρας επιθυμεί να ευχαριστήσει δημόσια το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Υγείας κο Κωτσιόπουλο, για την ειλικρινή διάθεση και προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε
Eτήσια Γενική Συνέλευση της Ένωσης Σπανίων Ασθενών Ελλάδας
Οι πιο πράσινες χώρες της Ευρώπης- Πού βρίσκεται η Ελλάδα