Ο Υφυπουργός Υγείας Βασίλης Κοντοζαμάνης έκανε την ακόλουθη δήλωση, σχετικά με τη συνέχιση των συμβάσεων 4.000 εργαζομένων στα νοσοκομεία όλης της χώρας:
«Το Υπουργείο Υγείας εξασφάλισε τη συνέχιση των συμβάσεων 4.000 εργαζομένων στα νοσοκομεία όλης της χώρας. Σε αυτό συνετέλεσε το Υπουργείο Εργασίας και ο ΟΑΕΔ, μιας και οι εργαζόμενοι προέρχονται από το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας του Οργανισμού.
Στόχος του Υπουργείου Υγείας είναι να καλύπτει επαρκώς τις ανάγκες του Ε.Σ.Υ. σε ανθρώπινο δυναμικό, προκειμένου κάθε πολίτης να έχει πρόσβαση σε ασφαλείς και ποιοτικές υπηρεσίες υγείας».
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]