Με απόφαση του υπουργού Υγείας Βασίλη Κικίλια, επελέγησαν οι νέοι Διοικητές και αναπληρωτές Διοικητές των νοσοκομείων του ΕΣΥ, μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης των αιτήσεών τους, από την αρμόδια επιτροπή.
Όπως ανακοινώθηκε από την Αριστοτέλους, οι διοικητές ανά Υγειονομική Περιφέρεια (ΥΠΕ) είναι οι εξής:
1η ΥΠΕ

2η ΥΠΕ
3η ΥΠΕ

4η ΥΠΕ

5η ΥΠΕ

6η ΥΠΕ

7η ΥΠΕ

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]
