Δύο αιφνιδιαστικές επισκέψεις σε ισάριθμες μέρες, πραγματοποίησε ο υπουργός Υγείας σε νοσοκομεία της Αττικής.

Τα ξημερώματα της Δευτέρας, ο Βασίλης Κικίλιας επισκέφθηκε το "Σωτηρία" που βρισκόταν σε εφημερία, έπειτα από πληροφορία για ταλαιπωρία ανάπηρου ασθενούς.

Ο υπουργός Υγείας είχε προσωπική εικόνα για την εφημερία και συνομίλησε με γιατρούς, νοσηλευτικό προσωπικό και ασθενείς, ενώ μαζί του βρισκόταν ο διοικητής της 1ης Υγειονομικής Περιφέρειας (ΥΠΕ), Παναγιώτης Στάθης.

Το μεσημέρι του Σαββάτου, είχε προηγηθεί αιφνιδιαστική επίσκεψη στο νοσοκομείο "Ευαγγελισμός". 

Συνοδευόμενος από τον πρόεδρο του ΕΚΑΒ, Νίκο Παπαευσταθίου, ο κ. Κικίλιας πραγματοποίησε επίσκεψη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) και στα Επείγοντα (ΤΕΠ) του νοσοκομείου, μετά από σχετικές καταγγελίες για ανεπάρκεια των κλινών Εντατικής.

Δημ.Κ.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΚΠΑ: Ανακοινώσεις για τη θεραπεία του καρκίνου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αιματολογίας
Δ. Σαρηγιάννης: Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε