Το ΔΣ του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών συγχαίρει τον Πρόεδρο Γ. Πατούλη για την εκλογή του στις  θέσεις  του Αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Περιφερειών και του Επικεφαλής της Ελληνικής Αντιπροσωπείας για την περίοδο 2020-2025 και εύχεται καλή επιτυχία στο έργο του.

Ο ιατρικός κόσμος της Αθήνας εκφράζει τη  χαρά και την ικανοποίηση του που ο Πρόεδρος του Συλλόγου του εκπροσωπεί την τοπική αυτοδιοίκηση στα Ευρωπαϊκά όργανα και με το νέο σημαντικό θεσμικό ρόλο του θα εργαστεί για το καλό των τοπικών κοινωνιών.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]