Σήμερα, Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου, ξεκίνησε η πλήρης 24ωρη λειτουργία του νέου Αξονικού Τομογράφου, μετά από την εγκατάσταση του στις 4 Φεβρουαρίου στο ΓΝ. Τρικάλων, 32 τομών αξίας 343.480€ με πόρους από το ΕΣΠΑ 2014-2020 της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Από τις 24 Φεβρουαρίου, εν τω μεταξύ, θα κλείνονται ραντεβού και για μη νοσηλευόμενους ασθενείς.
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]