Με τον Δήμαρχο Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη είχε σύντομη συνάντηση, στο Δημαρχείο της πόλεως των Αθηνών, την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου, ο Πρόεδρος του ΚΕΘΕΑ Χρίστος Λιάπης.

Ο Δρ. Λιάπης αναφέρθηκε στον «ιδιαίτερα σημαντικό ο ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην ανάπτυξη συνεργειών και συλλογικών δράσεων ώστε τόσο το ΚΕΘΕΑ, όσο και όλοι οι φορείς που είναι ταγμένοι και μπορούν να προσφέρουν στον αγώνα κατά των εξαρτήσεων, να καταφέρουμε να ανταποκριθούμε ακόμη πιο αποτελεσματικά σε ένα κοινωνικό και πολιτισμικό περιβάλλον συνεχούς ανάδυσης νέων τύπων και μορφών εξαρτήσεων. Ιδιαίτερα δε όταν οι κοινές μας προσπάθειες αφορούν στον Πρώτο Δήμο της χώρας, με τους συμπολίτες μας που βρίσκονται σε ανάγκη, απέναντι στη μάστιγα των εξαρτήσεων να τοποθετούνται πάντα στο επίκεντρο των προσπαθειών μας, του σχεδιασμού και των μελλοντικών μας πρωτοβουλιών.»

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]