Για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών του συστήματος υγείας, το υπουργείο Υγείας προβαίνει άμεσα στην πρόσληψη 2.000 επαγγελματιών Υγείας σε νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας και ΕΚΑΒ.
Όπως ανακοινώθηκε την Τετάρτη, οι 1.500 θέσεις αφορούν νοσηλευτές και οι 500 λοιπό επικουρικό προσωπικό (πληρώματα ασθενοφόρων - διασώστες, τραυματιοφορείς, παραϊατρικό προσωπικό, φυσικοθεραπευτές)
Οι συμβάσεις που θα υπογραφούν θα είναι διετούς διάρκειας.
Η υποβολή των αιτήσεων για τις συγκεκριμένες θέσεις, θα γίνεται μέχρι τα μεσάνυχτα της Κυριακής 15 Μαρτίου 2020, στην ηλεκτρονική διεύθυνση loipoepikouriko.moh.gov.gr.
Όπως ανέφερε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, οι άνθρωποι που θα προσληφθούν θα παραμείνουν στο σύστημα Υγείας και μετά το τέλος της κρίσης.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV
Λάθη που μειώνουν την απορρόφηση βιταμίνης D από συμπληρώματα