Έκκληση στους επαγγελματίες της Υγείας να κάνουν αίτηση για πρόσληψη στο ΕΣΥ με διετή θητεία, έκανε την Πέμπτη ο υπουργός Υγείας.

Ο Βασίλης Κικίλιας τόνισε πως οι προσληφθέντες θα παραμείνουν στο σύστημα και μετά το τέλος της κρίσης.

Αναφέρθηκε στην κήρυξη κατάστασης πανδημίας από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), λέγοντας πως "ήρθε η ώρα της μάχης".

Θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί για να προστατεύσουμε τους ανθρώπους μας, ανέφερε ο υπουργός Υγείας, τονίζοντας πως η μάχη θα κριθεί και με βάση την ατομική ευθύνη του καθένα.

"Ο καθένας μόνος του και όλοι μαζί θα δημιουργήσουμε ένα τοίχος προστασίας για τους ανθρώπους που κινδυνεύουν", υπογράμμισε.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Οι κρυφές επιπτώσεις του HPV: Πώς τα κονδυλώματα επηρεάζουν τη στύση
Νέα διεθνής διάκριση για τη δρ Θάλεια Πετροπούλου, Διευθύντρια Xειρουργό του Metropolitan General
Νέο ψηφιακό εργαλείο του Δήμου Αθηναίων με όλες τις δωρεάν κοινωνικές υπηρεσίες