Έκκληση στους επαγγελματίες της Υγείας να κάνουν αίτηση για πρόσληψη στο ΕΣΥ με διετή θητεία, έκανε την Πέμπτη ο υπουργός Υγείας.
Ο Βασίλης Κικίλιας τόνισε πως οι προσληφθέντες θα παραμείνουν στο σύστημα και μετά το τέλος της κρίσης.
Αναφέρθηκε στην κήρυξη κατάστασης πανδημίας από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), λέγοντας πως "ήρθε η ώρα της μάχης".
Θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί για να προστατεύσουμε τους ανθρώπους μας, ανέφερε ο υπουργός Υγείας, τονίζοντας πως η μάχη θα κριθεί και με βάση την ατομική ευθύνη του καθένα.
"Ο καθένας μόνος του και όλοι μαζί θα δημιουργήσουμε ένα τοίχος προστασίας για τους ανθρώπους που κινδυνεύουν", υπογράμμισε.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Οι προνύμφες του κηρόσκορου μπορούν να αντικαταστήσουν τα πειράματα σε ποντίκια
Η πρόληψη σώζει καρδιές - Ζωτικής σημασίας η καρδιαγγειακή φροντίδα στην εγκυμοσύνη
Πιστοποιητικό ISO για επτά τμήματα, κλινικές και εργαστήρια του "Γ. Παπανικολάου"