Δωρεά 50 καινούριων αναπνευστήρων υψηλής τεχνολογίας προς το υπουργείο Υγείας, πραγματοποιεί η εταιρεία "Μότορ Όιλ".

Ο εξοπλισμός παραδίδεται εντός των προσεχών ημερών στο υπουργείο Υγείας, προκειμένου να εξοπλίσουν άμεσα αντίστοιχες νέες κλίνες στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) των νοσοκομείων.

Οι συγκεκριμένοι αναπνευστήρες είναι κατάλληλοι για την εντατική θεραπεία ενηλίκων, παίδων και νεογνών.

Με ανακοίνωσή του, ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας ευχαριστεί την εταιρεία για τη σημαντική συμβολή της στην ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και για την αντιμετώπιση της μεγάλης κρίσης Δημόσιας Υγείας που βιώνουμε στη χώρα.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]