Κλιμάκιο του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), αποτελούμενο από δυο ιατρούς και δυο νοσηλευτές μετέβη στο πλοίο "Ελευθέριος Βενιζέλος", το οποίο βρίσκεται αγκυροβολημένο ανοιχτά του λιμανιού του Πειραιά προκειμένου να διενεργήσει ελέγχους στο πλήρωμα.
Η αποστολή του ΕΟΔΥ πραγματοποιήθηκε σε συνέχεια της ιχνηλάτησης επαφών του ασθενούς - μέλους του πληρώματος του πλοίου ο οποίος εξετάσθηκε την Κυριακή και βρέθηκε θετικός στη νόσο COVID-19.
Δόθηκαν συγκεκριμένες οδηγίες στην πλοιοκτήτρια εταιρεία προκειμένου να ληφθούν άμεσα όλα τα προβλεπόμενα μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς της νόσου εντός του πλοίου.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Συνάντηση του καθηγητή Sir Michael Gideon Marmot CH με τον Πρόεδρο του ΙΣΑ Γ. Πατούλη
Η ερώτηση που αποκαλύπτει αν το σώμα ξεκουράζεται επαρκώς [μελέτη]
Καινοτόμος μέθοδος "απογαλακτισμού" από τη Β' ΜΕΘ του "Γ. Παπανικολάου"