Με ραντεβού που θα κλείνεται μέσω Διαδικτύου και "ηλεκτρονικό εισιτήριο", θα εξυπηρετούνται οι ασθενείς από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ.

Η νέα υπηρεσία αναμένεται να μειώσει σημαντικά τις αναμονές και τίθεται σύντομα σε λειτουργία.

Το "ηλεκτρονικό εισιτήριο" (σύνδεσμος εδώ), δίνει την δυνατότητα στον δικαιούχο Φαρμάκων Υψηλού Κόστους (ΦΥΚ) να εκδίδει ηλεκτρονικά από τον υπολογιστή ή από το κινητό του, αριθμό προτεραιότητας για εξυπηρέτηση από φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη.

Ο δικαιούχος θα πρέπει την ημέρα που επιθυμεί να επισκεφθεί το φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ να μπει στην ιστοσελίδα του Οργανισμού και να επιλέξει την "Έκδοση Εισιτηρίου". Κατόπιν θα επιλέξει το φαρμακείο που έχει το σκεύασμά του και πατώντας την "Έκδοση Εισιτηρίου", θα λάβει το εισιτήριό του.

 

Αναμονή

Όποιος επιλέξει την σχετική εφαρμογή θα έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για τον χρόνο αναμονής, ο οποίος και θα αναγράφεται στο ηλεκτρονικό εισιτήριο (αριθμός προτεραιότητας) και το οποίο θα μπορεί είτε να το έχει στο κινητό του τηλέφωνο είτε να το εκτυπώσει.

Θα έχει δυνατότητα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο της εξέλιξης της σειράς προτεραιότητας στο Φαρμακείο, μέσω του κωδικού που θα περιλαμβάνεται στο εισιτήριο.

Με τον τρόπο αυτό, θα μπορεί να προγραμματίζει την άφιξή του στο φαρμακείο χωρίς αναμονές και ταλαιπωρία.

Εξυπηρέτηση

Ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ καθηγητής Βασίλης Πλαγιανάκος δήλωσε σχετικά στο Iatronet:

"Όλες οι τεχνολογικές παρεμβάσεις στα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ γίνονται με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων με ασφάλεια και ευκολία. Η νέα υπηρεσία που δίνει την δυνατότητα στον ασφαλισμένο να λαμβάνει νούμερο εξυπηρέτησης ηλεκτρονικά και να βλέπει την ώρα αναμονής ώστε να έρχεται στο φαρμακείο λίγο πριν να εξυπηρετηθεί, θα μειώσει σημαντικά τους χρόνους αναμονής. Παράλληλα από την ερχόμενη εβδομάδα ξεκινά να λειτουργεί η υπηρεσία ραντεβού και στο Κεντρικό Φαρμακείο της Θεσσαλονίκης (Μιχαήλ Καλού 6) και σύντομα και σε άλλα φαρμακεία της χώρας, με στόχο η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων να γίνεται πλέον με λιγότερη καθυστέρηση.

Το επόμενο βήμα γίνεται σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και αφορά στην ανάπτυξη συστήματος ηλεκτρονικής υποβολής ατομικών αιτημάτων για  την ελαχιστοποίηση της επισκεψιμότητας στις Περιφερειακές Διευθύνσεις και τη γρηγορότερη αποζημίωση των ασφαλισμένων. Το έργο βρίσκεται στην τελική ευθεία και πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμο στους δικαιούχους.

Επιπρόσθετα, είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι και από την υπηρεσία διάθεσης Φαρμάκων Υψηλού Κόστους (ΦΥΚ) από τα ιδιωτικά φαρμακεία. Ήδη, έχουν κατατεθεί περισσότερες από 2.300 αιτήσεις για παράδοση ΦΥΚ από ιδιωτικά φαρμακεία (μέχρι τέλος Ιουνίου), από τα οποία ήδη έχουν εκτελεστεί 1725 αιτήματα. Αξιοσημείωτο είναι ότι από την αρχή του μέτρου έως το τέλος Μαΐου είχαν κατατεθεί συνολικά 1387 αιτήματα, ενώ μέσα στον Ιούνιο κατατέθηκαν 917 αιτήματα, κάτι που δείχνει ότι η νέα υπηρεσία 'κερδίζει' όλο και περισσότερους δικαιούχους ΦΥΚ".