Στο πλαίσιο της αυξημένης ετοιμότητας όλων των νοσηλευτικών δομών της χώρας για την αντιμετώπιση κρουσμάτων Covid-19, ο Υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας και ο υφυπουργός, Β. Κοντοζαμάνης καλούν την Τετάρτη 5 Αυγούστου  και ώρα 11:00 σε διαδοχικές συναντήσεις εργασίας τους διοικητές των Υγειονομικών Περιφερειών (ΥΠΕ) και τους διοικητές όλων των νοσοκομείων της επικράτειας με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα Υπηρεσιών Υγείας, Ι. Κωτσιόπουλου, του προέδρου του ΕΟΔΥ, Π. Αρκουμανέα και του προέδρου του ΕΚΑΒ-ΕΚΕΠΥ, Ν. Παπαευσταθίου.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε
Eτήσια Γενική Συνέλευση της Ένωσης Σπανίων Ασθενών Ελλάδας
Οι πιο πράσινες χώρες της Ευρώπης- Πού βρίσκεται η Ελλάδα