Το προεδρείο του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών (ΙΣΑ) διαμαρτύρεται έντονα για την θέση σε δυνητική αργία γιατρών του ΕΣΥ, για ανούσια και τυπικά παραπτώματα συνταγογράφησης.
Απέστειλε επιστολή στη Γενική Διεύθυνση του υπουργείου Υγείας για τον τρόπο που αντιμετωπίζει τους γιατρούς του Δημοσίου, που ελέγχθηκαν από τον ΕΟΠΥΥ και την ΥΠΕΔΥΦΚΑ για τυπικές παραβάσεις κατά τη συνταγογράφηση, για τους οποίους θέτει ενώπιον του Πειθαρχικού Συμβουλίου της 1ης ΥΠΕ, με ερώτημα για τη θέση τους σε δυνητική αργία.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]