Ο Παναγιώτης Ψυχάρης (φωτογραφία) επανεξελέγη πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Επιστημονικού Υγειονομικού Προσωπικού Δημόσιου Συστήματος Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (ΠΟΣΕΥΠΠΦΥ).

Η Ολομέλεια της διοίκησης της Ομοσπονδίας, που προέκυψε από τις αρχαιρεσίες της 3ης Οκτωβρίου, συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:

Πρόεδρος, Παναγιώτης Ψυχάρης. Αντιπρόεδρος, Σάββας Παρασκευόπουλος. Γενικός γραμματέας, Γεώργιος Μπάκουλας. Αναπληρώτρια γενική γραμματέας, Βαρβάρα Ανεμοδουρά. Ταμίας, Σπυρίδων Προβατάς.

Μέλη του διοικητικού συμβουλίου είναι οι: Παναγιώτης Γαβράς, Νικόλαος Κοσκινάς, Προκόπιος Κωστάκης, Νικολέτα Μανιάτη, Σπήλιος Μπίθας, Ιωάννης Μπίτσικας, Ηλίας Παπαδόπουλος, Χρήστος Πρεκετές, Παναγιώτης Σιούνας, Βασίλειος Τοπαλλιανίδης, Μαρία Τσινάρη και Κωνσταντίνος Φλίγκος.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Νέα επένδυση στα τρόφιμα από την οικογένεια Σκλαβενίτη
Σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα: γιατί ο έλεγχος είναι σημαντικός και τι πρέπει να γνωρίζουμε
Διαταραχές πρόσληψης τροφής: 1.000 περίπου περιστατικά τον χρόνο - Δεν επαρκούν οι δομές