Σε παράταση των συμβάσεων του επικουρικού προσωπικού του ΕΣΥ έως και τον Οκτώβριο του 2021, προχώρησε το υπουργείο Υγείας.

Η σχετική ρύθμιση περιλαμβάνεται στην παράγραφο 1 του άρθρου 20 του κατατεθέντος νομοσχεδίου του "Κύρωση της από 24.9.2020 τροποποίησης της από 26.7.2018 Σύμβασης Δωρεάς μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου, του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης" και του Ωνάσειου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου (Ν.Π.Ι.Δ.), επείγουσες ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού και άλλες διατάξεις".

Όπως έγινε γνωστό, κατόπιν νομοτεχνικής επεξεργασίας, η διάταξη θα καλύψει όλους όσοι από το επικουρικό προσωπικό των νοσοκομείων είχαν ενεργές συμβάσεις μέχρι την 30ή Σεπτεμβρίου, με δυνατότητα παράτασης αναδρομικά από τη λήξη τους και μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2021.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]