Εξιτήριο από το 'Ερρίκος Ντυνάν', όπου νοσηλευόταν με πνευμονία από την Παρασκευή, πήρε το πρωί της Τρίτης η κ. Ντόρα Μπακογιάννη.

Ο πρόεδρος του νοσοκομείου κ. Ανδρέας Μαρτίνης δήλωσε ότι η κατάσταση της υγείας της είναι πολύ καλή και ότι ο οργανισμός της ανταποκρίθηκε αμέσως στη θεραπεία. Η υπουργός Εξωτερικών θα συνεχίσει για αρκετές ημέρες την αντιβιοτική αγωγή, προκειμένου να υποχωρήσει εντελώς η πνευμονία.

Αναφορικά με το πρόγραμμά της, οι γιατροί τη συμβούλεψαν να μην κάνει το προγραμματισμένο ταξίδι στη Νέα Υόρκη την ερχόμενη Παρασκευή και να μείνει στο σπίτι όσο γίνεται περισσότερο.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Νέα ελπίδα για την αντιμετώπιση της διεισδυτικής ασπεργίλλωσης
Οστεοαρθρίτιδα γόνατος: Ο εμβολισμός αρτηριών μειώνει τον πόνο έως και έναν χρόνο
"Άγιος Σάββας: Επετειακή εκδήλωση για τα τρία χρόνια λειτουργίας του "ΟΙΚΟΘΕΝ"