Στο πλαίσιο του εορτασμού των 20 χρόνων λειτουργίας του Γ.Ν. Παπαγεωργίου, την Μ. Τρίτη 23 Απριλίου, νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου αναλαμβάνει δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών της Θεσσαλονίκης για διάφορες παθήσεις.

Από τις 18:00 έως τις 21:00, νοσηλεύτριες και νοσηλευτές του Νοσοκομείου θα βρίσκονται μπροστά από το κινηματοθέατρο Ολύμπιον, στην Αριστοτέλους, έξω από το γυάλινο περίπτερο, που θα λειτουργεί ως information point, για να ενημερώνουν το κοινό και να διανέμουν ενημερωτικά έντυπα. Στόχος να αναδείξουν τη σημασία της πρόληψης για την υγεία και τη μακροζωία.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΚΠΑ: Ανακοινώσεις για τη θεραπεία του καρκίνου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αιματολογίας
Δ. Σαρηγιάννης: Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε