Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών διοργανώνει την Τρίτη, 3  Σεπτεμβρίου, τη 13η Εθελοντική Αιμοδοσία των εργαζομένων του Νοσοκομείου, σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γ. Γεννηματάς».

Λόγω μειωμένης εθελοντικής προσφοράς και αυξημένων αναγκών κατά τη θερινή περίοδο, είναι σημαντική η συνεισφορά όλων μας. Για το σκοπό αυτό, το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών και οι εργαζόμενοί του απευθύνουν πρόσκληση συμμετοχής στο ευρύ κοινό, προκειμένου να μεγιστοποιηθούν τα οφέλη της δράσης.

Ημερομηνία Αιμοδοσίας: Τρίτη, 3 Σεπτεμβρίου 2019

Τόπος: Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, Διστόμου 5-7, Αίθουσα Συνεδριάσεων – Κτίριο Ε’

Ώρες: 10.00-16.00.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]