Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η δράση του προγράμματος «πρόληψη» του θεραπευτηρίου Metropolitan στην Κόνιτσα και τα πέριξ αυτής χωριά του νομού Ιωαννίνων, το διήμερο Παρασκευή 20 και Σάββατο 21 του μήνα.
Η προσέλευση των κατοίκων ήταν μεγάλη για το χρονικό πλαίσιο που διεξήχθη η δράση και σε αυτό συνέβαλε και η τοπική αυτοδιοίκηση της περιοχής.
Εξετάστηκαν περίπου 250 κάτοικοι, από κλιμάκιο ιατρών που το στελέχωναν, καρδιολόγος, αγγειοχειρουργός, μαστολόγος, ορθοπεδικός και χειρουργός και σε όσους εντοπίστηκαν ευρήματα παραπέμφθηκαν για περαιτέρω εξετάσεις στις κατά τόπους υγειονομικές μονάδες.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Συνάντηση του καθηγητή Sir Michael Gideon Marmot CH με τον Πρόεδρο του ΙΣΑ Γ. Πατούλη
Η ερώτηση που αποκαλύπτει αν το σώμα ξεκουράζεται επαρκώς [μελέτη]
Καινοτόμος μέθοδος "απογαλακτισμού" από τη Β' ΜΕΘ του "Γ. Παπανικολάου"