Σταμάτης Ζησίμου


 
Μέσω της αύξησης των εξαγωγών και του επαναλανσαρίσματος των «μαρκών» της στην ελληνική αγορά, επιχειρεί η Elbisco να βρεθεί και πάλι σε τροχιά κερδοφορίας. Αν και οι εξαγωγές της ενισχύθηκαν κατά  40% το 2018, η επιχείρηση έκλεισε τη χρήση με κύκλο εργασιών περί τα 105 εκατ. ευρώ, που είχε ως αποτέλεσμα -όπως και στη χρήση του 2017- να καταγράψει ζημίες. 

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Elbisco Νικόλαος Βουδούρης, στη διάρκεια παρουσίασης του νέου ψωμιού για τοστ «Κρις Κρις» που πλέον παρασκευάζεται χωρίς την προσθήκη ζάχαρης, αλλά με εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο και φύτρο σταριού, η εταιρεία κινείται με γνώμονα την εδραίωση της θέσης της στην ελληνική αγορά και την αύξηση των εξαγωγών της. Παράλληλα, όπως σημείωσε, η προσπάθεια θα συνδυαστεί με την επανατοποθέτηση των μαρκών της στην εγχώρια αγορά, με τα προϊόντα της να είναι προσαρμοσμένα στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι κινήσεις της Ebisco για την ενίσχυση της παρουσίας της στην εγχώρια αγορά, ειδικά στην αγορά του συσκευασμένου ψωμιού, είναι επιβεβλημένη, καθώς το μερίδιό της ανέρχονται στο περίπου 21%-22%, όταν ο leader  της αγοράς «Καραμολέγκος» μαζί με το σήμα «Κατσέλης» αγγίζει το 42%, ενώ σε απόσταση αναπνοής βρίσκεται η «Παπαδοπούλου», με περίπου 19%. Ωστόσο, η Elbisco είναι ο leader της εγχώριας αγοράς στη φρυγανιά (σήμα Elite), με το μερίδιο στο 42%.

Ο κ. Βουδούρης στάθηκε στην πολύχρονη παρουσία της οικογενειακής επιχείρησης, σημειώνοντας ότι σήμερα στα δύο εργοστάσια στην Ελλάδα απασχολεί 800 εργαζόμενους και στο ένα εργοστάσιο της Βόρειας Μακεδονίας 350 εργαζόμενους. Παράλληλα, εξάγει σε 25 χώρες. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ που ολοκληρώθηκε την άνοιξη του 2018 στο εργοστάσιο της Χαλκίδας, το οποίο αποτελεί την «ατμομηχανή» των δραστηριοτήτων. 

Πέραν όμως της υφιστάμενης παραγωγικής δραστηριότητας, στελέχη της εταιρείας δεν κρύβουν το ενδιαφέρον τους για την κατασκευή μονάδας παραγωγής μπισκότων στη Σαουδική Αραβία από κοινού με τον τοπικό partner Gulf Catering Foods Factory (GCFF), ο οποίος σήμερα κάνει τη διανομή των προϊόντων της Elbisco στην τοπική αγορά.

Σχετικά με το νέο «Κρις Κρις», η διευθύντρια Marketing της Εlbisco Αλεξάνδρα Χατζηευγενάκη σημείωσε ότι «για εμάς στο Κρις Κρις η προσπάθεια για εξέλιξη των προϊόντων μας και για βελτιστοποίηση των παραγωγικών συνθηκών δεν σταματά ποτέ. Συνεχίζουμε διαρκώς να αναζητούμε τρόπους για να τελειοποιήσουμε τα υφιστάμενα προϊόντα μας, αλλά και για να αναπτύξουμε νέες προϊοντικές αξίες. Ξέρουμε ότι το ψωμί είναι ένα από τα βασικά πράγματα στη διατροφή μας και σημαντικό μέρος της καθημερινής μας ζωής. Για αυτό και επιλέγουμε να δημιουργούμε συνταγές και τύπους ψωμιού, που έχουν αξία για τον καταναλωτή, γεμίζοντας με απολαυστικό και ισορροπημένο τρόπο την καθημερινότητά του. Επιλέγουμε, με άλλα λόγια, να ζυμώνουμε μόνο ό,τι αξίζει».

Πηγές:
euro2day.gr

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ζεαξανθίνη: Όσα πρέπει να ξέρουμε για το αντιοξειδωτικό των ματιών
Ξεκινά σε λίγες ημέρες το 14ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management
Ποια αντισυλληπτικά συνδέονται με πρόκληση όγκων στον εγκέφαλο