Κατά 60 δισ. δολάρια αναμένεται να αυξηθεί η παγκόσμια αγορά κατεψυγμένων προϊόντων φθάνοντας συνολικά τα 282,5 δισ. δολάρια το 2023 από 219,9 δισ. δολάρια το 2018, σημειώνοντας άνοδο κατ' έτος της τάξεως του 5,1%.

Η βιομηχανία τροφίμων έχει σημειώσει σημαντική ανάπτυξη τα προηγούμενα χρόνια παγκοσμίως.

Η ανάπτυξη του οργανωμένου λιανεμπορίου, των υπεραγορών και των ''καταστημάτων ευκολίας'' ήταν η κινητήριος δύναμη της ανάπτυξης. Στην άνοδο συνέβαλε το γεγονός ότι αυξάνεται περαιτέρω ο αριθμός των γυναικών που εισέρχονται στον επαγγελματικό στίβο.

Τα ''τρόφιμα ευκολίας'' και τα έτοιμα γεύματα εκτιμάται ότι κυριάρχησαν στην αγορά των κατεψυγμένων τροφίμων το 2018. Αυτό οφείλεται στην αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών προς τα τρόφιμα ευκολίας που δεν απαιτούν ιδιαίτερο χρόνο στην προετοιμασία τους. Παράλληλα, η αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος είναι επίσης ένας  παράγοντας που είχε τεράστια επίδραση στην ανάπτυξη της αγοράς κατεψυγμένων τροφίμων, καθώς αυξάνει την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών.

Η Ευρώπη εκτιμάται ότι αντιπροσώπευε το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά των  κατεψυγμένων τροφίμων το 2018 με την Γερμανία να πρωταγωνιστεί στην περιοχή. Οι κορυφαίες εταιρείες του κλάδου είναι οι εξής: General Mills Inc. (Η.Π.Α.), Conagra Brands, Inc. (US), Grupo Bimbo S.A.B. de C.V.(Ηνωμένο Βασίλειο), Ajinomoto (Ιαπωνία), Vandemoortele NV (Ηνωμένο Βασίλειο), Nestle SA (Ελβετία), Unilever (Ολλανδία), Kellogg Company (ΗΠΑ), McCain Foods Limited (Βέλγιο), Lantmannen Unibake International (Δανία).

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Πρόγραμμα "Προλαμβάνω": Έρχονται προληπτικές εξετάσεις για καρδιά και παχύ έντερο
Εντοπίστηκαν 50 νέες περιοχές του γονιδιώματος που συνδέονται με κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου στα νεφρά
Πώς να διαχειριστώ τις σκέψεις ότι η ζωή δεν έχει νόημα