Η παγκόσμια αγορά οδοντιατρικών αναλωσίμων (εμφυτεύματα, προσθετική, προϊόντα λεύκανσης, σφραγίσματα ) εκτιμάται σε 27,9 δισ. δολ. ΗΠΑ το 2019 και προβλέπεται να φθάσει τα 38,7 δισ. δολ. το 2024, σημειώνοντας άνοδο της τάξεως του 6,8% κατά την περίοδο πρόβλεψης. Η αυξανόμενη συχνότητα εμφάνισης ασθενειών που σχετίζονται με τα δόντια, η εντονότερη ζήτηση οδοντιατρικών εργασιών για αισθητικούς λόγους, ο οδοντιατρικός τουρισμός που κινείται ανοδικά αλλά και το αυξανόμενο διαθέσιμο εισόδημα στις αναπτυσσόμενες χώρες αποτελούν τους κύριους παράγοντες που οδηγούν στην ενίσχυση αυτής της αγοράς.

Γεωγραφικά, η αγορά των οδοντιατρικών αναλωσίμων αναπτύσσεται σε πέντε μεγάλες περιοχές και συγκεκριμένα τη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, την Ασία -Ειρηνικό, τη Λατινική Αμερική και τη Μέση Ανατολή μαζί με την Αφρική. Η Ευρώπη αντιπροσώπευε το μεγαλύτερο μερίδιο της εξεταζόμενης αγοράς το 2018. Παράγοντες όπως ο αυξανόμενος γηριατρικός πληθυσμός και η αύξηση των κρατικών δαπανών για την περίθαλψη του στόματος ευθύνονται για το μεγάλο μερίδιο της περιοχής αυτής στην παγκόσμια αγορά.

Οσον αφορά στις πολυεθνικές που πρωταγωνιστούν είναι οι εξής: Straumann Holding AG (Ελβετία), Danaher Corporation (ΗΠΑ), Dentsply Sirona (ΗΠΑ), 3M Company (ΗΠΑ), Henry Schein, Inc. (ΗΠΑ), Kuraray Co., Ltd. (Ιαπωνία), Geistlich Pharma AG (Ελβετία), Ivoclar Vivadent AG (Λιχτενστάιν), GC Corporation (Ιαπωνία), Mitsui Chemicals Inc. (Ιαπωνία), Keystone Dental, Inc. , Young Innovations Inc. (ΗΠΑ) και Septodont Holding (Γαλλία).

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Κ. Φουντουλάκης: Γιατί αυξήθηκε η κατάθλιψη στην Ελλάδα και διεθνώς
Τι συμβαίνει με το Relyvrio που "κόπηκε" η διάθεσή του στην Ελλάδα
1.026 πάσχοντες από αιμορροφιλία στην Ελλάδα - Εκστρατεία ευαισθητοποίησης #WearYourEverydayGenes